En blogg om.....

...att umgås med hästar, min dagliga träning, tankar och reflexioner.

måndag 1 februari 2010

Lite bilder från ett träningspass i våras...

Jag har hamnat i obalans och Frisse lyssnar inte alls på min skänkel. Dessutom får jag inte sitta kvar på vänster sittben utan han puttar mig till höger varje steg. Det syns på mina händer....

Under lättridning är det lättare att sitta i balans. Frisse försvinner bakom hand och inte är det mycket till övertramp.

Här är jag i bättre balans och Frisse har börjat arbeta med bakdelen även om vi är i framvikt. Det var ovärderligt att ha en tränare till hands som hjälpte mig med sitsen för de här första träningspassen var jobbiga både för Frisse och mig. Jag var alldeles sjöblöt av svett efter 45 minuter. Idag är det Frisse som är svettigast! Bilderna är tagna i april 2009 och det ska bli kul att se hur det ser ut i år!

1 kommentar:

Evisen sa...

Tack för tipset! Det ska jag prova!! Du det ska bli spännande och se bilder på hur han ser ut nu i år..... halsen visade på stor skillnad :o) Och det kan hända riktigt mycket på ett år!!