En blogg om.....

...att umgås med hästar, min dagliga träning, tankar och reflexioner.

lördag 12 januari 2013

Vi är igång igen....

Ja, det är vi, Lisa och jag. När jag såg det där benet i somras efter semestern så tänkte jag, måtte det inte vara en senskada. Men det var det.....
Jaha, då blir det långvarigt, var nästa tanke.
Ett år brukar man räkna med att det tar.....
Jag tänkte att vi borde kunna sätta igång igen efter nyår och så blev det. Lisas ben har antagit en annan form, men inflammationen är borta. Den nya formen får vi stå ut med.

Lisa är mjuk och fin, pigg och glad. Det vi tränat förut sitter kvar, nu är det som sagt " bara" att bygga upp Lisas och min kondition igen.


7 kommentarer:

Evisen sa...

Härligt att ni är igång igen!!

Åsa! sa...

Så härligt att ni är på G igen! Det är så tråkigt med dessa segdragna skador.

Yvonne ♥ sa...

Så bra att ni har kommit igång.Lisa ser så klok ut!! Kram!

mixtillmax.blogspot.com sa...

Jag har en barbackagjord där jag kan ha stigbyglar.
Suveränt på vintern,varmt om baken =)och jag känner varje nyans o spänning i hästen.

//Anki

Yvonne :-) sa...

Att läsa om din Mariana är som att läsa om min Princess.Kram!

Anonym sa...

Jag gillar värdefull information du ger till dina artiklar. Jag kan spara bokmärken till din blogg och har mina barn testa sig här i allmänhet. Jag är svagt positiv de kommer att bli informerad en hel del nya saker här än någon annan!

Evisen sa...

Renskinn är super mot skav, jag köpte ett nyligen och Figges skav på ryggen är nästan borta!! Har haft det i ca 2 veckor!! Nu i fälltider så får hästarna skav överallt!!