En blogg om.....

...att umgås med hästar, min dagliga träning, tankar och reflexioner.

söndag 23 oktober 2011

En egen äng...

Jag har hittat en underbar äng. Vi kan kalla den för min. Det finns en stig runt hela ängen där man kan kantra, så finns det en plan yta som är ganska stor och slät. Ingen har använt ängen i sommar.....kanske har bonden möjligen slagit gräset. Jag hoppas att jag kan rida där i vinter. Vi tog en sväng på ängen idag och Liza verkar gilla den. Hon var riktigt mjuk och fin idag.

2 kommentarer:

Anki sa...

Ängar är mkt roligare att rida på tycker jag.Jag gillar inte ridbanor,använder ofta naturen när jag dressyrrider =)

Anonym sa...

En egen äng!! Härligt! Här försöker vi "tjuvrida" på bondens äng när det är tillräckligt med snö för då förstör vi inget i alla fall :o) / Evisen