En blogg om.....

...att umgås med hästar, min dagliga träning, tankar och reflexioner.

måndag 28 maj 2012

Igår, är trots allt bara igår....

Vart tog den där snygga killen vägen?

Igår fick vi sällskap av grannstallets nordsvensk på vår uppvärmningstur i skogen. Liza var lite spänd....kanske på grund av att hon hade en stilig herre i svansen eller för att madame brunstar?
Den stiliga herren följde med in på ridbanan också.......
Liza hade svårt att koncentrera sig milt uttryckt......framåtbjudningen var sisådär, hon låg för mycket i hand och.......eller?
Hur var jag då? Det skuttade omkring ett urgulligt föl i hagen bredvid ridbanan....
Två okoncentrerade damer med andra ord.......
Men mitt bland stiliga herrar och söta föl fick vi till vår bästa avsaktning från galopp till skritt hitills. Den var nära nog perfekt!
Så jag tror att jag väljer att bara fokusera på den.......det andra var trots allt igår.......

Inga kommentarer: