En blogg om.....

...att umgås med hästar, min dagliga träning, tankar och reflexioner.

onsdag 25 januari 2012

Äntligen en ridtur!

Liza i sina fina nya reflexer

Nu syns vi. Benreflexerna är de reflexer som syns bäst tycker jag. Då ser man att det är ett djur....
Liza var pigg i måndags. Det märks att hon har fått bättre kondition, för nu löser hon problemen genom att springa ifrån dem. Vilket passar mig utmärkt, jag rider hästar med spring i benen bättre än de som "segar". De passar min personlighet och ridstil bättre. Idag kom Liza stegandes så fort hon fick syn på mig.....
Då är man inte helt impopulär i alla fall......

1 kommentar:

Evisen sa...

Alltid kul när de möter upp! Håller med, vilka bra reflexer! Hoppas det löser sig med den sällskapssjuka damen, hon kanske lär sig. Det är ju lite krångligt om man måste synka ihop så att alla ska rida samtidigt...!