En blogg om.....

...att umgås med hästar, min dagliga träning, tankar och reflexioner.

fredag 23 december 2011

Det borde kanske ha sett ut så här ute?


Jag har inga bra vinterbilder på Liza och mig, ännu. Men det kanske kommer. Idag var i alla fall inte rätt tillfälle att ta dem för det regnade. Liza var mycket mjukare idag. Jag gjorde lite skrittövningar på ridbanan och sedan red vi ut en tur i leran. Skritt och trav var gångarterna för dagen och Lisa fick gå lång och låg....
Efter ridturen åkte jag och köpte reflexbenskydd till Liza. Liza har benskydd på alla fyra till vardags och det blir så mycket enklare med "alltiett" än att krångla med både benskydd och reflexer.

Frisse vårvintern 2010

2 kommentarer:

Anonym sa...

Stiliga Frisse.....med drag under "Foppa-tofflorna". Längtar också till snön då det blir lite ljusare...."Skumsvampen"

Evisen sa...

Det är inte utan att man faktiskt saknar snön! God Jul och Gott Nytt År!! Kram Evisen