En blogg om.....

...att umgås med hästar, min dagliga träning, tankar och reflexioner.

torsdag 8 juli 2010

Frisse och Ninja tränar spansk skritt!


Detta är mitt första videoinläggsförsök. Tyvärr blev bilden liten och jag vet inte hur man gör den större? Klickar man på fullscreen blir vi lite suddiga. Det märkliga är att på min dator är vi "skarpa" även i storbildsformat. Jag får klura på det.....under tiden får ni titta på ett suddigt ekipage. Kan i och för sig vara skönt att vara lite anonym i cyberspace. På videon ser ni att vi klarar hela åtta steg i spansk skritt. Det är väl inte så dåligt? Jag är i alla fall nöjd!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Vad roligt!! Ni är jätteduktiga!! Kul med en liten filmsnutt! /Evisen

Helly på vift sa...

Hmm, får inte upp filmsnutten men så är jag ju i Zanzibar. Underbart skönt men saknar att rida. Får nog ta att skaffa mig en häst snart men först måste jag bli en bättre ryttare :-)

Stina sa...

Tusan vad häftigt!!! Jag är djupt imponerad...både av dig och Frisse.

Jessie sa...

cooooolt=)

Anonym sa...

Tur att den filmande väninnan för en gång skull kunde vara tyst och inte förstöra intrycket..Skumsvampen