En blogg om.....

...att umgås med hästar, min dagliga träning, tankar och reflexioner.

måndag 22 oktober 2012

På hästryggen igen....

Benet har läkt snabbare än väntat, så idag kunde jag äntligen sitta upp och se Lisa från den här efterlängtade vinkeln. Vi beslöt att börja skritta henne denna vecka och så får vi se.
Benet är fortfarande lite svullet men det går stadigt nedåt. Idag hade hon ingen värme i benet efter vår skrittur. Lisa var pigg och glad men inte stressad vilket jag ser som ett gott tecken.......

3 kommentarer:

Evisen sa...

Härligt! Nu är ni på gång! Den vinklen är så klart den bästa!!

Åsa! sa...

Så skönt att ni är på gång, hoppas nu det håller i sig med tillfrisknandet!

Lenas trädgård sa...

Hej, tack för titten på min blogg! Rosen jag visar heter Crocus Rose - har också ett annat namn: Emanuel
Min är ca 5 år och redan nästan 2 meter hög. Så den tar plats, men den förtjänar en plats i en trädgård!Hoppas du kan hitta den. För den är sååå fin!

Hälsn Lena