En blogg om.....

...att umgås med hästar, min dagliga träning, tankar och reflexioner.

lördag 19 februari 2011

Projektbyte!

Härlig vintertur på Frisse....


Projekt " Frieser med energi och utstrålning" är avslutat. Frisse skådar in i framtiden och lämnar över till.....

....Ronja som får föra mig vidare i hästarnas värld. Nu börjar projekt    
" Vad kan det bli av två gamla Tanter?"
Vi har nämligen sett våra bästa dagar bägge två. Vi har lagt oss till med en del ovanor som vi gärna behåller. Vi har en del idéer. Fast alla som sett oss inser också att vi har mycket energi och envishet kvar för vår ålder......
Välkomna att följa "Tantprojektet"!

4 kommentarer:

Freppsi sa...

Låter fantastiskt roligt!! Det ser jag framemot!!

Evisen sa...

Jag tror det kan bli bra för er "tanter" att jobba tillsammans! Ska bli kul att följa med på det projektet!! Ni kommer att komma långt!!

Stina sa...

Ååååhhhhh Frisse, så glad jag blir av att se honom här igen :) Det ska såklart bli väldigt intressant att följa ditt nya projekt, men jag kan inte låta bli att sakna Frisse. Jag, som faktiskt är lite smårädd för stora hästar, känner att jag skulle vilja krama om honom. Kan inte förklara varför, har ju aldrig träffat honom, men jag tror jag är kär i Frisse :) Ha det så gott! Kram

Anonym sa...

Toppen med ett Tantprojekt...det behövs verkligen.Ni kommer nog att utvecklas en hel del. Lycka till med din "nya" häst....Skumsvampen