En blogg om.....

...att umgås med hästar, min dagliga träning, tankar och reflexioner.

onsdag 7 april 2010

Glömde Frisse!!!!!

Så här ser han ut när han är riktigt upprörd! Och det var han nog idag......för jag glömde bort honom!
Frisses matte ringde och undrade vart jag hade tagit vägen? Jodå, jag hade fastnat i en massa färg. Jag känner mig lite överbelambrad på jobbet just nu......mycket övertid och därför bytte jag riddag som jag naturligvis glömde bort. Sorry Frisse, jag kommer i morgon jag lovar!

4 kommentarer:

Stina sa...

Stackars Frisse... Hur kunde du glömma bort din kompis? Jag tror nog att han förlåter dig, verkar inte vara den långsinta typen...

Evisen sa...

Eftersom du glömmer rida så måste du verkligen ha mycket på gång :o) Frisse vill nog ha lite extra morötter som plåster på såren :o)

Freppsi sa...

Haha, det var en rolig bild!! Han ser ju riktigt förvirrad ut - nästan som någon släkting långtbortaifrån..
No offence..=))

Anonym sa...

Vilken "fisig" uppsyn...hoppas han tog dig till nåder så att ni kan fortsätta med dina projekt...Skumsvampen