En blogg om.....

...att umgås med hästar, min dagliga träning, tankar och reflexioner.

söndag 25 november 2012

Ljus i mörkret!

Nej, det har inte snöat ännu. Men snön kommer, var så säker. Lizas ben har smalnat ytterligare något, men min profetia om igångsättning efter nyår verkar slå in....
Det är positivt att det går åt rätt håll i alla fall. Något annat som är positivt är att vi ska få ljus! Med det menas belysning till paddocken och inte vilken belysning som helst utan två riktiga strålkastare. Ni vet sådana som används på fotbollsplaner.
Dessutom har Lizas matte och husse lovat att hålla paddocken i ridbart skick hela vintern. Det ni! Gissa vem som är träningssugen?

2 kommentarer:

Åsa! sa...

Så bra med klok belysning, då ska bara kusen bli frisk nu då!

Anonym sa...

Åh vilken mysig bild.....jag längtar tillbaka i min tanke då jag själv hade häst och kunde rida i snö upplyst av månsken....Så underbart. Nåväl kanske jag får uppleva det igen. Skönt att Lizas ben blir bättre...Skumsvampen